Welcome; ordering

News, Site map

Photo's on Tumblr

About us / Contact

Gezocht/Looking for

AVG Privacy verklaring

Uitverkoop / Sale

Boek Gorcum

Print-your-own

print-your-own
 
Dit zijn de Paper Trade modellen die als downloads beschikbaar zijn. Niet op het Bestelfomulier - stuur een mail.
These are the Paper Trade models available as downloadable files. Not on order form - send a mail.
 
Paper Trade        Boeing 747 300, KLM,1:100        11,75
Paper Trade        Consolidated PB4-5A Catalina,        10,00
Paper Trade        Convair F102, Delta Dagger, 1:        12,50
Paper Trade        Convair F102, Delta Dagger, 1:50        12,50
Paper Trade        Cosmostrator        10,50
Paper Trade        Douglas X3 Stiletto        11,75
Paper Trade        F-7 A        12,50
Paper Trade        F-7 B        9,50
Paper Trade        Fokker F27 Friendship, Airwest Hughes, 1:50        11,75
Paper Trade        Fokker F27 Friendship, Asialink, 1:33        11,75
Paper Trade        Fokker F27 Friendship, NLM, 1:33        12,50
Paper Trade        Fokker F27 Friendship, NLM, 1:50        12,50
Paper Trade        Fokker F27 Friendship, unpainted, 1:50        11,75
Paper Trade        Fokker G1, 1:50        10,50
Paper Trade        Lockheed Constellation XC 69 (original design)        10,00
Paper Trade        Lockheed Constellation, KLM,        10,00
Paper Trade        Lockheed SFV 1 Salmon        5,00
Paper Trade        Lockheed U2R        5,00
Paper Trade        Northrop Flying Wing        10,50
Paper Trade        Northrop X4 Bantam        5,50
Paper Trade        Sir Nigel Gresley        11,75
               
* * *
 
Schaal veranderen: bestaande schaal delen door gewenste schaal levert het percentage verkleinen of vergroten.
Voorbeeld: van schaal 1:50 naar 1:87:     50:87 =  0,5747 = 57,47% = 57,5 % afgerond. Dus bij het printen instellen op 57,5 % .
 
SCALING: divide existing scale by scale wanted, print at resulting percentage.
Example: from 1:50 to 1:87:     50:87 =  0,5747 = 57,47% ( = 57,5 % rounded ). So print at this percentage of the original.
 
* * *